dimarts, 29 d’octubre del 2013

Hackintosh (actualització a Maverick) Part II

Bé. Si tot ha anat bé, ja tenim l'escriptori de Maverick a la vista. Ara hem d'acabar d'instal·lar els kext necessaris per a que tot el sistema funcioni. Utilitzaré el programa Multibeast, també de TonyMacX86.com. La seva versió 6 per a Maverick.
  1. De les tres possibilitats que em presenta, trio la UserDSDT. Em baixo de la seva web el DSDT corresponent a la meva placa i versió de Bios i l'obro amb el Multibeast. Ja està tot configurat. Li dono a Build per a que ho instal·li a la partició del Maverick i ... error d'instal·lació.
  2. Que ha passat? Obro un terminal. Per veure el log vaig a /var/log/install.log.
  3. Faig un tail -f install.log mentre torno a executar el MultiBeast i així vaig veient quines kext va copiant. 
  4. Ups, veig que s'ha produït un error a la kext que abans he canviat a ma per poder fer la instal·lació de Maverick. 
  5. Era la IOBluetoothFamily i a dins el plugin IOBluetoothHostControllerUSBTransport. Com l'he renombrat abans el torno al nom original.
  6. Executo MultiBeast i ara finalitza amb èxit.
  7. Reinicio la màquina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada