dijous, 20 de setembre del 2012

Actualització un altre cop. 10.8.2

Avui toca actualitzar a la 10.8.2. Sembla que estan disposats a no deixar-me tranquil el Hackintosh. En fi, tot sigui per la millora general del sistema. 
Com sempre i com deia el Cruyff (almenys el de l'Arús) "este és el táctica":

Tinc 3 particions, idèntiques en quant a dades, però en diferent estat en quant a S.O..
La primera de les particions (A) té el Lion. És estable i funciona. Diguem que és la partició de producció (tot i que això va canviant).
A la segona (B) hi tinc el Mountain Lion 10.8.1. Estable també i funcionant.
A la tercera (C) hi tinc una copia exacta de la partició B, per tant, el Mountain Lion 10.8.1. 
El que faig es un entorn de "desenvolupament-proves-producció". 
Acabo de fer la copia exacta de la B a la C. Per a fer-ho utilitzo el Carbon Copy Cloner, que va molt bé (tot i que diu que en la seva versió gratuïta no està preparat per a Mountain Lion, em funciona bé).
Ara instal·laré l'actualització 10.8.2 a la partició B. Tal com diu a tonymacs.com em baixo l'actualització enlloc de fer-ho per la App Store. 
Un cop tingui l'actualització, l'executaré a la partició B. Reiniciaré i a veure si hi haurà algun problema.
En cas de que tot vagi bé, puc seguir treballant amb la partició B, doncs les dades són les mateixes que a la C. Si sorgís algun problema, sempre puc tornar a la C, i seguir treballant amb la C fins trobar la solució al problema de la B.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada